Update

Even gauw een blogje. Ik ben nu 4 dagen overtijd en de test was vanmiddag negatief.
Maar ik geef de moed nog niet op! Ik ben heel erg moe en prikkelbaar, ook heb ik al een week
lang menstruatiekrampen die komen en gaan. Ik voel een soort druk/spanning op mn buik, en als ik mn
buik inhoud doet het zeer. 
Als ik dit weekend nog niet ongesteld ben geworden test ik maandag opnieuw.

P.S. Kom net bij Gooische Vrouwen vandaan en hij is geweldig!! Tip voor als je je verveelt ;)

Liefs Daisy

524 x gelezen, 0

reacties (0)


  • Sienna Mae

    Spannend! Ik duim voor je dat het uitblijft. Ik ga volgende week naar die film. Ben erg benieuwd.

  • starry80

    wie weet, wie weet... zolang de duivels er niet zijn is er zeker hoop hé! duim duim duim!

  • Pinkk

    Blijf hopen!! ben benieuwd...

  • bimi

    Ik zal je een voorzichtig geheimpje verklappen, omdat ik ook de zelfde kwaaltjes had, zelfs van de week een beetje bruinverlies, en nu vanmorgen test ik positef! Zelfs mannetje weet het nog niet.
    Wil je niet te veel hoop geven voor jou, wel realistisch blijven.... Maar.......ben nu drie keer zwanger geweest en drie keer had ik die krampjes.... dus ik stuur een beetje virtuele positivitiet naar je toe.

    X mij

  • lola85

    Meid ik heb drie weken negatief getest hè!!!

  • MamavanBradley.Tyler

    Ik blijf hoop voor je houden hoor, het kan nog alle kanten op. :)

    Ik wil ook HEEEEEEEEL graag naar Gooische Vrouwen, ik ga mn vriend overhalen. :P

    Liefs, xx